KODO KLUBAS

Rubber duck. Darbuotojų pritraukimo kampanija

UŽDUOTIS:

 „Telia Global Services Lithuania” aka „Kodo Klubas” atėjo su problema. Šiandien surasti ir prisitraukti IT profesionalus bei programuotojus darosi vis sunkiau. 

SPRENDIMAS:

 

Supratome, kad nuo žaidimo kambarių, stalo futbolų ir kitų „perksų” IT profesionalai ir programuotojai jau yra gerokai pasisotinę. Todėl norėdami rasti sprendimą problemai, turime sukurti daugiau problemų! Taip gimė „Kodo Klubo” programavimo iššūkis. Auditorijos dėmesiui pritraukti, pasirinkome vieną iš labiausiai atpažįstamų simbolių — ančiuką. Kodėl ančiuką? (Google: “Rubber duck theory” ). 

REZULTATAI:

Rezultatai pranoko lūkesčius! Svetainę aplankė beveik milijonas žmonių. Užsiregistravo net 1292 potencialūs darbuotojai, o vienas iš jų bandė nulaužti ir pačią kodo klubo svetainę. Success!